desde 1987

Counter-intuitive Marketing

R$15,00

LIVRO
  • Autor: Kevin J. Clancy / Peter C. Krieg
  • Editora: The Free Press
  • Qtd. Páginas: 350
  • Código Estoque: 109699A
  • Estado de Conservação: Livro em bom estado de conservação em relação ao ano de publicação. Se necessário enviaremos maiores informações sobre o exemplar antes do envio no e-mail cadastrado
  • 1 em estoque

    Peso 681 g
    Dimensões 16 × 24 × 3 cm
    Condição

    Formato

    Ano

    In ”Counterintuitive Marketing,” Clancy and Krieg trace the high rate of business failure back to bad marketing strategy, and the even worse implementation of that strategy. Excess testosterone, they argue, compels senior managers to make decisions intuitively, instinctively, quickly, and, unfortunately, disastrously. In this informative and enlightening book, Clancy and Krieg confront these ”over-and-over-again” marketers, who don’t have time to do it right the first time, but endless time and a company bankroll to do it wrong over and over again. The authors draw from their decades of consumer and business-to-business marketing experience to describe the intuitive decision-making practices that permeate business today, and demonstrate how these practices lead to disappointing performance.

    SKU: 183342Categorias: Administração, LivrosLoja: Loja Centro
    O que deseja solicitar?