desde 1987

how to fold

R$30,00

LIVRO
  • Autor: Varios Autores
  • Editora: the pepin press
  • Qtd. Páginas: 407
  • Isbn: 9789057680397
  • Código Estoque: 275989A
  • Estado de Conservação: Condição geral: bom, conserva-se em boas condições para o manuseio da leitura em relação ao ano de publicação. Capa/Contracapa: com marca de dobra; com leves desgastes nas extremidades. Folha de rosto: com manchas de oxidacao. Dorso: pequeno desgastes. Páginas: conservadas.. amarelado na lateral do miolo. Nada que atrapalhe a leitura.
  • 1 em estoque

    Peso 1125 g
    Dimensões 3 × 18 × 18 cm
    Condição

    Formato

    Ano

    Packaging is an important factor in any retail environment and a key element in most marketing strategies. Consumers react immediately to package shapes, and are influenced by them when making buying decisions. Different product categories are often easy to recognize by their characteristic form, for example chocolate boxes or milk cartons. On the other hand, a manufacturer of an exclusive product, such as jewellery or perfume, may deliberately choose an unusual, eye-catching form. HOW TO FOLD is a unique step-by-step manual, containing hundreds of great folding ideas and ready-to-use designs. This book is an essential tool for anyone involved in the fields of graphic and industrial design, advertising, and printing. All patterns are stored in eps vector format on the enclosed CD-ROMs. They may be used freely to create new designs, and can be scaled and modified to suit any conceivable purpose.

    SKU: 478326Categorias: Livros, Outros AssuntosLoja: Loja Centro
    O que deseja solicitar?